Kebudayaan Melayu Di Bulan Ramadhan-series 1

Bertempat di The Weld Kuala Lumpur, telah diadakan Traditional Dances and Music Perfomances, selame 2minggu berturut-turut kot..so for the 1st week..ade Gamelan,Angklung, Tarian Traditional..Baru terase sket yg aku nih rakyat malaysia..heheh..bkan ape..tak penah aku lepak2 tgk sume bende nih..kalo ade dlm TV pun aku tukar channel lain..muahahah..Tp tujuan sebenar aku amik gambar2 nih hanya utk meng-test lens 50mm gua..LOL..and blom terlambat utk aku laungkan..MERDEKA!MERDEKA!MERDEKA!mekacih…enjoy yhe pics

1) Hari Raya mesti la byk show kan…IMG_8435

2) Angklung Man beraksiIMG_8408-3

3) Angklung Man kene rasuk..caya lah bang..bleh lawan ToiIMG_8390-2

4) Team Gamelan plak amik alih..Abg Macho 1IMG_8429-1

5) Abg Macho 2IMG_8431-1

6) Team GamelanIMG_8424-1

7) Abg Macho 3IMG_8434-1

8) Tak tau name alat tapi best bunyi nyeIMG_8426-1

9) Abg Macho 4IMG_8430-1

10) Tarian1IMG_8485

11) Tarian 2IMG_8480-1

12) Tarian 3IMG_8460-1

13) Tarian 4-Auww..ayu gitu IMG_8454

Advertisements

2 Comments

  1. apis said,

    September 8, 2009 at 6:02 am

    Cun gambar bro..Bile mau outing tangkap gambar same2

  2. mycutemoment said,

    September 8, 2009 at 6:42 am

    cool bro, keep it up…belajar motion blur sampai pandai


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: